lørdag 30. mai 2009

En ny standard?

Når ble Facebook den nye standarden alle må leve etter? Facebook er en ny måte å manipulere og hjernevaske samfunnet på. Jeg skulle ønskt jeg hadde styrke til å slette meg selv fra nettstedet, men jeg er blitt dratt med som alle andre jeg kjenner i Facebook sitt dragsug. De eneste personene jeg kjenner som ikke er på Facebook, er mormor og morfar. Jeg klarer ikke å slette meg selv fra Facebook, for det er som å slette seg selv fra samfunnet i disse dager. Viss du ikke har sett de nyeste bildene som har blitt lagt ut, eller fått med deg hvem som dater hvem på Facebook, så er du ikke lenger ansett som en modern person. Da kan du like greit gå og sette deg i hjørnet med din senile grand onkel som ikke har kommunisert med andre på ett tiår.

Vær så snill, redd deg selv! Det er bare kapteinen som skal gå ned med ett synkende skip.

1 kommentar:

marianne sa...

It's not a webpage. It's a lifestyle ;)