onsdag 13. mai 2009

Hey hey hey, whoooo wants to play?

This is Faaaaaaaaaat Albert.. men ikke egentlig. Nå sitter jeg her å koser meg på sofaen midt på natten. Jeg vet ikke om folk har hørt om insomnia, men det er noe jeg opplever for øyeblikket. Om 8 timer ska jeg ver på skolen, men det er vel litt mer sånt jeg må ta på sikt med tanke på at jeg sitter her lysvaken og kjenner på klumpen jeg fant i halsen i dag. Kjekt tidsfordriv egentlig, jeg klager ikke.

Til poenget med denne posten her... Jeg misliker filmanmeldere! Greit nok med de som har en Master i ett eller annet fra ett fancy media institutt, men disse selverklærte filmguruene får jeg lyst til å spy av. Skal denne lille fisen sitte og anmelde en film på vegne av store norske medier, og komme med små useriøse morsomheter om visse hendelser i filmen bare på grunn av at det egentlig ikke er hans type sjanger. Hvem med hodet i rett behold sender vel en selverklært filmguru penis-apekatt for å anmelde en film der det er ingen tvil om at kvinner og jenter er markedet? Det blir jo som å sende Charlotte fra Sex and the City for å anmelde Terminator eller noe annet testosteronfylt action der regissøren kompenserer for liten tiss ved å bruke latterlig store våpen og oversized eksplosjoner.

Takk for meg , det var herlig å lette på trykket.

2 kommentarer:

Ellen Therese : ) sa...

Ke e en penis-apekatt ?

Eg såg ingen sånne i Australia. E det ett Melbourne fenomen? ;)

Kos !

God 17 mai Nathalia ! :D

Hanne G sa...

Hallooooo....
kan du komma heim t meg snart?
Eg sakne deg :) men på en god måte

Åssååå har Gud velsigna meg med en heilt fantastiske kjærast, hurra! Eg e overexcited! Han e i frå England, lalala, flytte t norge i Sept, sannsynligvis SVG...åssååååå jah, e eg i skyene! hurra for skye, og for deg!

Is fis lev vel